سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم

<?php wp_title(); ?>
33042

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم

 

 

دانلود با کیفیت 128 - 1.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 1.90 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم :

تورو دوست دارم میدونی تو همونی که از خدا رسیده

مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم تپیده

مثل خورشیدی که ازاون ور ابرا سر درمیاره

بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره

دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه

نگاهت با منه و اون مهربونیات جلو چشامه

اگه یه لحظه فکر کنم باخودم که دیگه تو رو نبینم

گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

تورو دوست دارم میدونی توهمونی که از خدا رسیده

مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم طپیده

مثل خورشیدی که ازاون ور ابرا سر درمیاره

بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره

دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه

نگاهت با منه و اون مهربونیات جلو چشامه

اگه یه لحظه فکر کنم باخودم که دیگه تو رو نبینم

گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم

تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم

پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم

تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 33
    بازدید دیروز : 1
    بازدید هفته : 33
    بازدید ماه : 4427
    بازدید کل : 152306
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم

       

       

      دانلود با کیفیت 128 - 1.90 مگابایت

      دانلود با کیفیت 128 - 1.90 مگابایت

       

      دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم

      متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم :

      تورو دوست دارم میدونی تو همونی که از خدا رسیده

      مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم تپیده

      مثل خورشیدی که ازاون ور ابرا سر درمیاره

      بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره

      دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه

      نگاهت با منه و اون مهربونیات جلو چشامه

      اگه یه لحظه فکر کنم باخودم که دیگه تو رو نبینم

      گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام تورو دوست دارم

      ♫♫♫♫♫♫

      تورو دوست دارم میدونی توهمونی که از خدا رسیده

      مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم طپیده

      مثل خورشیدی که ازاون ور ابرا سر درمیاره

      بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره

      دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه

      نگاهت با منه و اون مهربونیات جلو چشامه

      اگه یه لحظه فکر کنم باخودم که دیگه تو رو نبینم

      گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

      پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم

      تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم

      پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم

      تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:





      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 33
        بازدید دیروز : 1
        بازدید هفته : 33
        بازدید ماه : 4427
        بازدید کل : 152306
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98