سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

<?php wp_title(); ?>
33042

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

 

 

متن آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره :

این اولین و آخرین باره
که یک نفر داره به من میگه آره
فقط دیگه من اونو میخوامش
چون قلب من فقط یه جا داره
واسه کسی که عاشقم باشه
کسی که عکسم همیشه همراشه
اونکه دلیل زندگیم شد باز
اونکه غم من کل غم هاشه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

♫♫♫♫♫♫

فرشته ی نجات من اونه
همونی که قدرمو میدونه
اونکه به من دوباره جون دادش
بدون اون فکرم گریزونه
من عاشق صداقتش هستم
اگرچه خیلی خالیه دستم
شاید براش خیلی کمم اما
از ته دل من عاشقش هستم
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 694
    بازدید دیروز : 21
    بازدید هفته : 2341
    بازدید ماه : 5087
    بازدید کل : 152966
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

       

      دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

      دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

       

      دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

      دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

      دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

       

      دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

       

       

      متن آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره :

      این اولین و آخرین باره
      که یک نفر داره به من میگه آره
      فقط دیگه من اونو میخوامش
      چون قلب من فقط یه جا داره
      واسه کسی که عاشقم باشه
      کسی که عکسم همیشه همراشه
      اونکه دلیل زندگیم شد باز
      اونکه غم من کل غم هاشه
      اونکه عشق منه بهشته منه
      زنده به عشق منه
      اونکه چشم منه
      دنیا میدونه که سرنوشت منه
      اونکه عشق منه بهشته منه
      زنده به عشق منه
      اونکه چشم منه
      دنیا میدونه که سرنوشت منه

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

      ♫♫♫♫♫♫

      فرشته ی نجات من اونه
      همونی که قدرمو میدونه
      اونکه به من دوباره جون دادش
      بدون اون فکرم گریزونه
      من عاشق صداقتش هستم
      اگرچه خیلی خالیه دستم
      شاید براش خیلی کمم اما
      از ته دل من عاشقش هستم
      اونکه عشق منه بهشته منه
      زنده به عشق منه
      اونکه چشم منه
      دنیا میدونه که سرنوشت منه
      اونکه عشق منه بهشته منه
      زنده به عشق منه
      اونکه چشم منه
      دنیا میدونه که سرنوشت منه


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:





      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 694
        بازدید دیروز : 21
        بازدید هفته : 2341
        بازدید ماه : 5087
        بازدید کل : 152966
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98