سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

نقد و بررسی تخصصی وان پلاس وان: قاتل پرچمدارهای 2014

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

نقد و بررسی تخصصی وان پلاس وان: قاتل پرچمدارهای 2014

<?php wp_title(); ?>
33042

نقد و بررسی تخصصی وان پلاس وان: قاتل پرچمدارهای 2014

عنوان: Assassins creed Unity

سازنده: Ubisoft

پلتفرم: PC ,Play station 4, Xbox one

تاریخ انتشار: پاییز 2014

مقدمه:

هرساله عادت داریم که در نزدیکی آبان ماه، یک عنوان از سری بازی های Assassins creed وارد دنیای بازی شود. امسال نیز طبق عادت سالانه، یوبی سافت Unity را معرفی کرد و شاهکار خودش را به رخ دیگر شرکت ها کشید. واقعا هم همین گونه است چرا که کیفیت ساخت بالای بازی رخ کشیدن دارد و نازیدن. البته سیستم مورد نیاز کمی هم نمی خواهد؛ در پایان این مطلب  به بررسی سیستم مورد نیاز و سخت افزار بازی خواهیم پرداخت. اگر خواننده همیشگی سربه هوا باشید میدانید که نقد و بررسی بازی ها را به 4 قسمت تقسیم می کنیم که بترتیب شامل داستان، گیم پلی، گرافیک و سیستم مورد نیاز است. پس از دست ندهید.

9

این عنوان، یعنی Unity ساخته همان سازندگان عنوان Brotherhood میباشد که بنظر میرسد تصمیم گرفته اند با قدرت به میدان برگردند و نام یوبی سافت را سربلند کنند. تغیرات بسیاری را در Unity در مقایسه با قسمت های قبلی و خصوصا Black flag شاهدیم که خود جهش بزرگی را رقم می زند. با توجه به برخی شایعات عنوان Unity آخرین نسخه از سری قاتلان خواهد بود و به شخصه از شنیدن این خبر هم ناراحت و هم خوشحال شدم. ناراحتی از این جهت که دیگر عنوان جدیدتر با حرکات و تجهیزات بهتری را نمیبینیم و خوشحال از این نظر که Assassins creed با افتخار زمین را ترک کرد و به شرکت های دیگر اجازه گفتن جمله “دیگر شورش را درآورده اند” نداد. البته بیشتر امیدواریم شایعه بازگشت Assassins creed در لندن درست باشد. بگذریم…برویم سر اصل مطلب.

داستان:

Assassin’s Creed Unity در دوران انقلاب خونین فرانسه و در بین سالهای 1789 تا 1799 جریان پیدا می کند. در این دوره انقلاب فرانسه در حال شکل گرفتن است و این عنوان نیز انقلاب فرانسه را را در مرکز آن یعنی شهر بزرگ پاریس به نمایش می کشد. شخصیت اصلی بازی یکی از اعضای فرقه قاتلان در فرانسه است با نام Arno. زندگی او را از کودکی تا جوانی تجربه خواهید کرد؛ شخصیت و رفتار Arno، از دو کاراکتر Ezio و Altair برگرفته شده است. او از بچگی در شهر ورسای بزرگ می شود و پس از رسیدن به سنین جوانی به خاطر دلایل شخصی و کمک به مردم برای براندازی حکومت، وارد فرقه Assassins ها می شود. در این نسخه، بازی به ریشه های خود بازگشته و خبری از شکار حیوانات و نبردهای دریایی نیست. مبارزات بازی واقع گرایانه تر شده و دیگر نمی توان پشت سر هم ازحرکات دشمن جاخالی داد یا ضدحمله های موفق اجرا نمود. لوکیشن های بازی وسیع تر شده اند و می توان از نظر شباهت، اشاره ای کرد به نسخه های اول و دوم این سری.

7

 درواقع یونیتی نیز مانند برادران بزگتر و قبلی خود، به تاریخ وفادار است و همیشه سعی در بیان کردن تاریخ داشته. همانطور گه گفته شد، تیم سازنده Brotherhood این عنوان را کارگردانی نموده اند و حتی به وضوح میتوان شباهت های بین این دو را دید. از جمله آن همکاری و حملات تیمی است که حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. آرنو و دیگر اعضای گروه قاتلان سعی در پیروزی مردم در این انقلاب دارند و اگر حتی تریلر هاراهم تماشا کنید می بینید که آنها وابسته به هیچ گروهی نیستند و هرموقع دلشان بخواهد حمله کرده و کار را تمام میکنند. سازندگان در خلق یک شخصیت جدید، جذاب و خوب عمل کرده‌اند و آرنو را جایگزین قدم های Ezio دانسته اند اما نتوانسته‌اند از پتانسیل او در خلق یک روایت جدید و چند‌لایه استفاده کنند. بیشتر داستان بازی حول رابطه‌ی Arno و معشوقه‌اش Elise در جریان است در این مورد باید اظهار تاسف کرد و این را از شخصی سازی بیش از حد بازی شمرد. البته شایان ذکر است که روابط شخصی و عاطفی Unity به طرز قابل توجهی از هرموردی که در بازی‌های پیشین این سری تجربه کرده‌اید، بهتر است و گیمر سریعا خود را وفق میدهد.

1

درنهایت و پس از جمع بندی باید گفت داستان بازی قدرت خوبی نداشته و اصلا نتوانسته مانند عنوان های قبلی در دل گیمر بنشیند. خاطراتی که با Ezio و Altair داشته اید هیچگاه تکرار شدنی نیست و عملکرد ضعیف یونیتی را باید مایع تاسف دانست مخصوصا حذف عضو مهم سری بازی های آساسینز کرید، یعنی Abstergo را بیهوده میدانیم که مرگ ناگهانی Desmond Miles را به بی ربط ترین شکل وارد داستان بازی کرده اند. حداقل زمانی که Animus وجود داشت و در اختیار تمپلار ها بود، میدانستیم که داستان بازی روایت جنگ بین قاتلان و تمپلار هاست و بازگشت به قدیم نیز جزو داستان اصلی است، اما حذف ناگهانی آن بازهم ناامیدی گیمر هارا رقم زد.

گیم پلی:

بازی قدرت بالایش را درگیم پلی و رابط محیطی به رخ میکشد. پیشرفت بزرگی را در بخش گیم پلی نسبت به عنوان های قبلی شاهدیم. روان تر شدن گیم پلی باعث بیشتر نمودن آزادی ما می شود و تقریبا به تمام آبجکت ها و کاراکتر ها دسترسی داریم و این خود امتیاز بزرگیست که حالا حالا ها شرکت های کمی توانسته اند اینگونه عمل کنند. حرکات بیشتر در بخش فایتینگ از جمله این ویژگی هاست. اما اگر به کلیات توجه کنیم میبینیم که بیشتر گیمر ها منتظر حرکات جدید پارکور در بازی هستند. از آنجایی که نقشه بازی رشد بسزایی داشته و همچنین ساختمان ها از نظر ارتفاع طولانی تر شده اند، سازندگان بنا را بر سرعت و همچنین زیبایی گذاشته اند و سعی کرده اند حرکات پارکوری جدید در عین رعایت رابط محیطی اضافه کنند تا سرعت بالارفتن از ساختمان ها بیشتر شود. این اصل مهمی است و رابطه مستقیمی با گیم پلی دارد که همزمان با آزاد نمودن و روان کردن گیم پلی، تغیرات دسترسی به آبجکت ها نیز بجای پسرفت، پیشرفت داشته باشد پس می توان گفت یوبی سافت این مورد را گل کاشته. است. شهر از هر لحاظ بزرگتر شده و حساسیت بازیکن به تریشور های ریز تر هم بیشتر شده. دیگر لازم نیست موقع پایین آمدن از ساختمان آرام آرام دکمه S را بگیرید؛ جهش کنید و نقطه مورد نظر را به راحتی بگیرید. به این میگویند روان شدن گیم پلی.

2

صحنه های فرار و گریز بهتر از گذشته عملکرد دارد و حالت دویدن آرنو با Edward در بلک فلگ، تفاوت فاحشی دارد. با توجه به گستردگی خیابانهای شهر، اگر کمی در دویدن و پنهان شدن اشتباهی رخ دهد، سربازان و نگهبانان دشمن سریعا شمارا پیدا خواهند کرد. پنهان شدن در بین مردم در یونیتی بیشتر به چشم میخورد چرا که مردم در خیابانها پرچم به دست گرفته و آتش و خونریزی نشان از اعتراض آنها به دولتمردان فرانسوی دارد؛ در این بین، سوء استفاده کنید و از مردم به عنوان سپر پنهان شدن خود استفاده نمایید. هوش مصنوعی ارتقاء بسزایی یافته و پاسخ دشمن در حین فایتینگ هوشمندانه تر جلوه میدهد. حس قهرمان مردمی بودن در هنگاه راه رفتن در خیابانهای خراب شده و خون ریخته شده بخوبی برایتان تلقین میشود. انتظار نداشته باشید که ساختمان ها و کوچه های پاریس صاف و تمیز باشد؛ پس از همین آشفتگی ها برای پنهان شدن و کشتار استفاده کنید. بازهم حالت Eagle vision را داریم و این ویژگی برای نسل قاتلان است که بتوانند با آمیختن زمان با محیط، اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار داده و رد پای Target یا هدف مورد نظر را برایتان نمایان کند. البته نتنها رد پا، بلکه همه آبجکت هایی که قابل تصرف و حرکت هستند برای شما بصورت روشن قابل نمایش اند. این ویژگی در نسخه های قبلی Assassins creed نیز رویت شده بود.

3

نوبت می رسد به بررسی رابط محیطی و کاراکتری. قبلا در بازی هایی مثل Splinter cell شاهد تعامل بسیار قوی کاراکتر اصلی با محیط بوده ایم. پنهان شدن پشت دیوار یا آبجکت هایی که باید تا نیم خیز شد، جزو این حرکات محسوب می شوند. شما حین حرکت در کنار دیوار یا یک کاراکتر عادی مردم، حرکات دست آرنو را می بینید که هوش مصنوعی اش اجازه درهم آمیختن با دنیای اطرافش را می دهد. و همچنین رابط کاراکتری که از اولین نسخه Assassins creed با ما همراه بوده. برای مثال کشتن با Hidden blade و یا Smash و یا Tackle جزو رابط کاراکتری قدرتمند و قدرتمند تر در یونیتی بحساب می‌آید. سلاح های جدید تر نیز با شما همراه اند. اما یکی از بهترین آنها blade ای است که توانایی تبدیل به تیر و کمان صلیبی را دارد. تنظیم کنید تا بصورت Poison در آمده تا دشمن را مسموم کند و یا… مطمئنا حرکات جدید نیز همراه با سلاح جدید وارد می شوند، پس یکبار تجربه کردن بازی به خریدش می ارزد.

اما نقطه عطف گیم پلی در بخش چند نفره است…خودتان بهتر میدانید که تمرکز ساخت یونیتی بیشتر از همه چیز روی بخش مولتی پلیر و تعامل با دیگر کاراکتر ها که همان دوستانتان هستند، بوده است. شما میتوانید هم بصورت Lan و هم بصورت آنلاین بازی را با همکاری دوستانتان دنبال کنید و هریک گوشه ای از اهداف عملیات را بدست بگیرید. البته باید توجه داشته باشید که اگر یکی از افراد شما بمیرند، شما بصورت تیمی باخته اید؛ پس سعی کنید هنگام زخمی شدن دوستتان، دست اورا گرفته و بلند کنید وگرنه… هیچ تفاوتی بین زیبایی بخش تک نفره و چند نفره نیست. هرکدام را اجرا کنید با گرافیک یکسانی مواجه هستید و همین امر، موجب درخواست سرعت اینترنت بالا را می کند و یقینا ترافیکتان بخاطر لود شدن تدریجی نقشه، به سرعت تمام میشود.

4

در کل اگر بخواهیم به گیم‌پلی این بازی نمره بدهیم، باید بگوییم که نمره آنقدر بالاست که تابحال هیچ بازی ای آنرا تجربه نکرده.

گرافیک:

موتور گرافیکی بازی نسخه بروز شده AnvilNext  است، موتوری که از قدیم الایام بر روی سری های معروف شاهزاده ایرانی و assassins creed قرار داده شده است. نسخه جدید این موتور پیشرفت های چشم گیری نسبت به نسخه قبلی خود داشته است. درAssassin’s Creed Unity شاهد بافت هاو تکستچر های بی نظیر و گرافیک فوق العاده ای هستیم که بی شک انتظاراتمان از نسل هشتم را تا حد زیادی برآورده کرده است. افکت هایی با کیفیت بالا، چشم اندازهای بی نظیر و طراحی چهره های منحصر به فرد از قابلیت های خاص این موتور گرافیکی می باشد. تمامی شخصیت های بازی با جزئیاتی بالا طراحی شده اند و مردمان عادی نیز هرکدام طراحی های خاص خود را دارا می باشند و تنوع آن ها نیز قابل قبول است. باید گفت که نسخه PC این عنوان در بخش گرافیکی در دو پردازنده گرفیکی AMD وNVIDIA   تفاوت هایی دارد. دارندگان کارت های گرافیکی از نوع NVIDIA به لطف تنظیمات Super Sampling و گزینهHBAO + می توانند از جزئیات و افکت های بیشتری نسبت به دارندگان کارت AMD بهره ببرند. از دیگر نقاط قوت این بخش می توان به طراحی زیبای پاریس اشاره کرد. دراپ های بازی بسیار بسیار کامل است و سایه پردازی و جزئیات دقیق به تصویر کشیده می شود.  موسیقی و صداگذاری بازی نیز در نوع خود جالب می باشد. در شهر مدام صدای گفت و گوی مردم را خواهید شنید و در مناطق دریایی صدای پرندگان به گوشتان می رسد. نکته جالب و خوب بازی لهجه شخصیت های فرانسوی بازیست، برای مثال آرنو یا الیز زمانی که انگلیسی صحبت می کنند لهجه فرانسوی آنها مشخص می باشد، حتی خود آرنو بعضی اوقات از اصطلاحات فرانسوی در میان دیالوگ های خود استفاده می کند که در نوع خود جالب است.

6

حداقل سیستم مورد نیاز برای کاربران PC:

CPU

Intel: Core i5-2500k 3.3 Ghz

AMD: Phenom II X4 940

GPU

Nvidia: Geforce GTX 680

AMD: Radeon HD 7970

Ram: 6 Gb

OS: windows7/8 64 bit

HDD Space: 50 GB

امیدواریم این سربه هوا را پسندیده باشید. نظراتتان را با ما درمیان بگذارید.

 

منبع:ترنجی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 24
    بازدید دیروز : 703
    بازدید هفته : 24
    بازدید ماه : 5120
    بازدید کل : 152999
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      نقد و بررسی تخصصی وان پلاس وان: قاتل پرچمدارهای 2014

      عنوان: Assassins creed Unity

      سازنده: Ubisoft

      پلتفرم: PC ,Play station 4, Xbox one

      تاریخ انتشار: پاییز 2014

      مقدمه:

      هرساله عادت داریم که در نزدیکی آبان ماه، یک عنوان از سری بازی های Assassins creed وارد دنیای بازی شود. امسال نیز طبق عادت سالانه، یوبی سافت Unity را معرفی کرد و شاهکار خودش را به رخ دیگر شرکت ها کشید. واقعا هم همین گونه است چرا که کیفیت ساخت بالای بازی رخ کشیدن دارد و نازیدن. البته سیستم مورد نیاز کمی هم نمی خواهد؛ در پایان این مطلب  به بررسی سیستم مورد نیاز و سخت افزار بازی خواهیم پرداخت. اگر خواننده همیشگی سربه هوا باشید میدانید که نقد و بررسی بازی ها را به 4 قسمت تقسیم می کنیم که بترتیب شامل داستان، گیم پلی، گرافیک و سیستم مورد نیاز است. پس از دست ندهید.

      9

      این عنوان، یعنی Unity ساخته همان سازندگان عنوان Brotherhood میباشد که بنظر میرسد تصمیم گرفته اند با قدرت به میدان برگردند و نام یوبی سافت را سربلند کنند. تغیرات بسیاری را در Unity در مقایسه با قسمت های قبلی و خصوصا Black flag شاهدیم که خود جهش بزرگی را رقم می زند. با توجه به برخی شایعات عنوان Unity آخرین نسخه از سری قاتلان خواهد بود و به شخصه از شنیدن این خبر هم ناراحت و هم خوشحال شدم. ناراحتی از این جهت که دیگر عنوان جدیدتر با حرکات و تجهیزات بهتری را نمیبینیم و خوشحال از این نظر که Assassins creed با افتخار زمین را ترک کرد و به شرکت های دیگر اجازه گفتن جمله “دیگر شورش را درآورده اند” نداد. البته بیشتر امیدواریم شایعه بازگشت Assassins creed در لندن درست باشد. بگذریم…برویم سر اصل مطلب.

      داستان:

      Assassin’s Creed Unity در دوران انقلاب خونین فرانسه و در بین سالهای 1789 تا 1799 جریان پیدا می کند. در این دوره انقلاب فرانسه در حال شکل گرفتن است و این عنوان نیز انقلاب فرانسه را را در مرکز آن یعنی شهر بزرگ پاریس به نمایش می کشد. شخصیت اصلی بازی یکی از اعضای فرقه قاتلان در فرانسه است با نام Arno. زندگی او را از کودکی تا جوانی تجربه خواهید کرد؛ شخصیت و رفتار Arno، از دو کاراکتر Ezio و Altair برگرفته شده است. او از بچگی در شهر ورسای بزرگ می شود و پس از رسیدن به سنین جوانی به خاطر دلایل شخصی و کمک به مردم برای براندازی حکومت، وارد فرقه Assassins ها می شود. در این نسخه، بازی به ریشه های خود بازگشته و خبری از شکار حیوانات و نبردهای دریایی نیست. مبارزات بازی واقع گرایانه تر شده و دیگر نمی توان پشت سر هم ازحرکات دشمن جاخالی داد یا ضدحمله های موفق اجرا نمود. لوکیشن های بازی وسیع تر شده اند و می توان از نظر شباهت، اشاره ای کرد به نسخه های اول و دوم این سری.

      7

       درواقع یونیتی نیز مانند برادران بزگتر و قبلی خود، به تاریخ وفادار است و همیشه سعی در بیان کردن تاریخ داشته. همانطور گه گفته شد، تیم سازنده Brotherhood این عنوان را کارگردانی نموده اند و حتی به وضوح میتوان شباهت های بین این دو را دید. از جمله آن همکاری و حملات تیمی است که حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. آرنو و دیگر اعضای گروه قاتلان سعی در پیروزی مردم در این انقلاب دارند و اگر حتی تریلر هاراهم تماشا کنید می بینید که آنها وابسته به هیچ گروهی نیستند و هرموقع دلشان بخواهد حمله کرده و کار را تمام میکنند. سازندگان در خلق یک شخصیت جدید، جذاب و خوب عمل کرده‌اند و آرنو را جایگزین قدم های Ezio دانسته اند اما نتوانسته‌اند از پتانسیل او در خلق یک روایت جدید و چند‌لایه استفاده کنند. بیشتر داستان بازی حول رابطه‌ی Arno و معشوقه‌اش Elise در جریان است در این مورد باید اظهار تاسف کرد و این را از شخصی سازی بیش از حد بازی شمرد. البته شایان ذکر است که روابط شخصی و عاطفی Unity به طرز قابل توجهی از هرموردی که در بازی‌های پیشین این سری تجربه کرده‌اید، بهتر است و گیمر سریعا خود را وفق میدهد.

      1

      درنهایت و پس از جمع بندی باید گفت داستان بازی قدرت خوبی نداشته و اصلا نتوانسته مانند عنوان های قبلی در دل گیمر بنشیند. خاطراتی که با Ezio و Altair داشته اید هیچگاه تکرار شدنی نیست و عملکرد ضعیف یونیتی را باید مایع تاسف دانست مخصوصا حذف عضو مهم سری بازی های آساسینز کرید، یعنی Abstergo را بیهوده میدانیم که مرگ ناگهانی Desmond Miles را به بی ربط ترین شکل وارد داستان بازی کرده اند. حداقل زمانی که Animus وجود داشت و در اختیار تمپلار ها بود، میدانستیم که داستان بازی روایت جنگ بین قاتلان و تمپلار هاست و بازگشت به قدیم نیز جزو داستان اصلی است، اما حذف ناگهانی آن بازهم ناامیدی گیمر هارا رقم زد.

      گیم پلی:

      بازی قدرت بالایش را درگیم پلی و رابط محیطی به رخ میکشد. پیشرفت بزرگی را در بخش گیم پلی نسبت به عنوان های قبلی شاهدیم. روان تر شدن گیم پلی باعث بیشتر نمودن آزادی ما می شود و تقریبا به تمام آبجکت ها و کاراکتر ها دسترسی داریم و این خود امتیاز بزرگیست که حالا حالا ها شرکت های کمی توانسته اند اینگونه عمل کنند. حرکات بیشتر در بخش فایتینگ از جمله این ویژگی هاست. اما اگر به کلیات توجه کنیم میبینیم که بیشتر گیمر ها منتظر حرکات جدید پارکور در بازی هستند. از آنجایی که نقشه بازی رشد بسزایی داشته و همچنین ساختمان ها از نظر ارتفاع طولانی تر شده اند، سازندگان بنا را بر سرعت و همچنین زیبایی گذاشته اند و سعی کرده اند حرکات پارکوری جدید در عین رعایت رابط محیطی اضافه کنند تا سرعت بالارفتن از ساختمان ها بیشتر شود. این اصل مهمی است و رابطه مستقیمی با گیم پلی دارد که همزمان با آزاد نمودن و روان کردن گیم پلی، تغیرات دسترسی به آبجکت ها نیز بجای پسرفت، پیشرفت داشته باشد پس می توان گفت یوبی سافت این مورد را گل کاشته. است. شهر از هر لحاظ بزرگتر شده و حساسیت بازیکن به تریشور های ریز تر هم بیشتر شده. دیگر لازم نیست موقع پایین آمدن از ساختمان آرام آرام دکمه S را بگیرید؛ جهش کنید و نقطه مورد نظر را به راحتی بگیرید. به این میگویند روان شدن گیم پلی.

      2

      صحنه های فرار و گریز بهتر از گذشته عملکرد دارد و حالت دویدن آرنو با Edward در بلک فلگ، تفاوت فاحشی دارد. با توجه به گستردگی خیابانهای شهر، اگر کمی در دویدن و پنهان شدن اشتباهی رخ دهد، سربازان و نگهبانان دشمن سریعا شمارا پیدا خواهند کرد. پنهان شدن در بین مردم در یونیتی بیشتر به چشم میخورد چرا که مردم در خیابانها پرچم به دست گرفته و آتش و خونریزی نشان از اعتراض آنها به دولتمردان فرانسوی دارد؛ در این بین، سوء استفاده کنید و از مردم به عنوان سپر پنهان شدن خود استفاده نمایید. هوش مصنوعی ارتقاء بسزایی یافته و پاسخ دشمن در حین فایتینگ هوشمندانه تر جلوه میدهد. حس قهرمان مردمی بودن در هنگاه راه رفتن در خیابانهای خراب شده و خون ریخته شده بخوبی برایتان تلقین میشود. انتظار نداشته باشید که ساختمان ها و کوچه های پاریس صاف و تمیز باشد؛ پس از همین آشفتگی ها برای پنهان شدن و کشتار استفاده کنید. بازهم حالت Eagle vision را داریم و این ویژگی برای نسل قاتلان است که بتوانند با آمیختن زمان با محیط، اطلاعات تکمیلی را در اختیارتان قرار داده و رد پای Target یا هدف مورد نظر را برایتان نمایان کند. البته نتنها رد پا، بلکه همه آبجکت هایی که قابل تصرف و حرکت هستند برای شما بصورت روشن قابل نمایش اند. این ویژگی در نسخه های قبلی Assassins creed نیز رویت شده بود.

      3

      نوبت می رسد به بررسی رابط محیطی و کاراکتری. قبلا در بازی هایی مثل Splinter cell شاهد تعامل بسیار قوی کاراکتر اصلی با محیط بوده ایم. پنهان شدن پشت دیوار یا آبجکت هایی که باید تا نیم خیز شد، جزو این حرکات محسوب می شوند. شما حین حرکت در کنار دیوار یا یک کاراکتر عادی مردم، حرکات دست آرنو را می بینید که هوش مصنوعی اش اجازه درهم آمیختن با دنیای اطرافش را می دهد. و همچنین رابط کاراکتری که از اولین نسخه Assassins creed با ما همراه بوده. برای مثال کشتن با Hidden blade و یا Smash و یا Tackle جزو رابط کاراکتری قدرتمند و قدرتمند تر در یونیتی بحساب می‌آید. سلاح های جدید تر نیز با شما همراه اند. اما یکی از بهترین آنها blade ای است که توانایی تبدیل به تیر و کمان صلیبی را دارد. تنظیم کنید تا بصورت Poison در آمده تا دشمن را مسموم کند و یا… مطمئنا حرکات جدید نیز همراه با سلاح جدید وارد می شوند، پس یکبار تجربه کردن بازی به خریدش می ارزد.

      اما نقطه عطف گیم پلی در بخش چند نفره است…خودتان بهتر میدانید که تمرکز ساخت یونیتی بیشتر از همه چیز روی بخش مولتی پلیر و تعامل با دیگر کاراکتر ها که همان دوستانتان هستند، بوده است. شما میتوانید هم بصورت Lan و هم بصورت آنلاین بازی را با همکاری دوستانتان دنبال کنید و هریک گوشه ای از اهداف عملیات را بدست بگیرید. البته باید توجه داشته باشید که اگر یکی از افراد شما بمیرند، شما بصورت تیمی باخته اید؛ پس سعی کنید هنگام زخمی شدن دوستتان، دست اورا گرفته و بلند کنید وگرنه… هیچ تفاوتی بین زیبایی بخش تک نفره و چند نفره نیست. هرکدام را اجرا کنید با گرافیک یکسانی مواجه هستید و همین امر، موجب درخواست سرعت اینترنت بالا را می کند و یقینا ترافیکتان بخاطر لود شدن تدریجی نقشه، به سرعت تمام میشود.

      4

      در کل اگر بخواهیم به گیم‌پلی این بازی نمره بدهیم، باید بگوییم که نمره آنقدر بالاست که تابحال هیچ بازی ای آنرا تجربه نکرده.

      گرافیک:

      موتور گرافیکی بازی نسخه بروز شده AnvilNext  است، موتوری که از قدیم الایام بر روی سری های معروف شاهزاده ایرانی و assassins creed قرار داده شده است. نسخه جدید این موتور پیشرفت های چشم گیری نسبت به نسخه قبلی خود داشته است. درAssassin’s Creed Unity شاهد بافت هاو تکستچر های بی نظیر و گرافیک فوق العاده ای هستیم که بی شک انتظاراتمان از نسل هشتم را تا حد زیادی برآورده کرده است. افکت هایی با کیفیت بالا، چشم اندازهای بی نظیر و طراحی چهره های منحصر به فرد از قابلیت های خاص این موتور گرافیکی می باشد. تمامی شخصیت های بازی با جزئیاتی بالا طراحی شده اند و مردمان عادی نیز هرکدام طراحی های خاص خود را دارا می باشند و تنوع آن ها نیز قابل قبول است. باید گفت که نسخه PC این عنوان در بخش گرافیکی در دو پردازنده گرفیکی AMD وNVIDIA   تفاوت هایی دارد. دارندگان کارت های گرافیکی از نوع NVIDIA به لطف تنظیمات Super Sampling و گزینهHBAO + می توانند از جزئیات و افکت های بیشتری نسبت به دارندگان کارت AMD بهره ببرند. از دیگر نقاط قوت این بخش می توان به طراحی زیبای پاریس اشاره کرد. دراپ های بازی بسیار بسیار کامل است و سایه پردازی و جزئیات دقیق به تصویر کشیده می شود.  موسیقی و صداگذاری بازی نیز در نوع خود جالب می باشد. در شهر مدام صدای گفت و گوی مردم را خواهید شنید و در مناطق دریایی صدای پرندگان به گوشتان می رسد. نکته جالب و خوب بازی لهجه شخصیت های فرانسوی بازیست، برای مثال آرنو یا الیز زمانی که انگلیسی صحبت می کنند لهجه فرانسوی آنها مشخص می باشد، حتی خود آرنو بعضی اوقات از اصطلاحات فرانسوی در میان دیالوگ های خود استفاده می کند که در نوع خود جالب است.

      6

      حداقل سیستم مورد نیاز برای کاربران PC:

      CPU

      Intel: Core i5-2500k 3.3 Ghz

      AMD: Phenom II X4 940

      GPU

      Nvidia: Geforce GTX 680

      AMD: Radeon HD 7970

      Ram: 6 Gb

      OS: windows7/8 64 bit

      HDD Space: 50 GB

      امیدواریم این سربه هوا را پسندیده باشید. نظراتتان را با ما درمیان بگذارید.

       

      منبع:ترنجی


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 24
        بازدید دیروز : 703
        بازدید هفته : 24
        بازدید ماه : 5120
        بازدید کل : 152999
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98