سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

پانتا : مبارزه با داعش بايد ريشه اي باشد

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

پانتا : مبارزه با داعش بايد ريشه اي باشد

<?php wp_title(); ?>
33042

پانتا : مبارزه با داعش بايد ريشه اي باشد

 پانتا با اشاره به اظهارات اخیر اوباما درباره اینکه داعش در موضعی دفاعی قرار گرفته است گفت به نظر من باید در مقابله با داعش گزینه های درست را انتخاب کرد و شرایط را به درستی ارزیابی کرد. روشن است که آمریکا پیشرفت هایی در مهار و توقف تلاش های داعش برای گرفتن مناطق بیشتر در عراق داشته است. مهمترین بخش دستیابی به اطلاعات درست و نیز پیگیری عملیات های ویژه ضد تروریسم است . با استفاده از توان هوایی و دیگر فناوری ها و نیز تشکیل ائتلافها می توان در استفاده از ظرفیت های کشور عراق و دیگر کشورها در جهت مبارزه با داعش استفاده کنیم . ما باید در نهایت با ریشه های اصلی تروریسم مبارزه کنیم. همه اینها باید بخشی از استراتژی مبارزه با تروریسم باشد. به نظر من مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که این استراتژی باید تقویت شود. ما باید بتوانیم هر روز اطمینان حاصل کنیم که این استراتژی موثر است و می تواند موجب تضعیف و در نهایت نابودی داعش شود.
پانتا گفت هیچ ابهام و تردیدی در ذهن من وجود ندارد که اشتباهاتی در مبارزه با داعش صورت گرفته است. روسای جمهور معمولا اشتباه می کنند با این حال از این اشتباهات درس می گیرند. با این حال این فرایند زمان بر است و من بسیار امیدوارم که مبارزه با داعش در عراق در نهایت می تواند و از بخت بالایی برای بیرون راندن داعش از عراق برخوردار است. با این حال سئوال بزرگی که در ذهن من وجود دارد سوریه است و من این سئوال را دارم که چقدر طول می کشد بتوانیم در سوریه با داعش مقابله کنیم. زیرا آنها در این کشور مامنی برای خود ایجاد کرده اند و مدت زیادی است که در این کشور مشکل ایجاد کرده اند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 21
    بازدید دیروز : 1
    بازدید هفته : 21
    بازدید ماه : 4415
    بازدید کل : 152294
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      پانتا : مبارزه با داعش بايد ريشه اي باشد

       پانتا با اشاره به اظهارات اخیر اوباما درباره اینکه داعش در موضعی دفاعی قرار گرفته است گفت به نظر من باید در مقابله با داعش گزینه های درست را انتخاب کرد و شرایط را به درستی ارزیابی کرد. روشن است که آمریکا پیشرفت هایی در مهار و توقف تلاش های داعش برای گرفتن مناطق بیشتر در عراق داشته است. مهمترین بخش دستیابی به اطلاعات درست و نیز پیگیری عملیات های ویژه ضد تروریسم است . با استفاده از توان هوایی و دیگر فناوری ها و نیز تشکیل ائتلافها می توان در استفاده از ظرفیت های کشور عراق و دیگر کشورها در جهت مبارزه با داعش استفاده کنیم . ما باید در نهایت با ریشه های اصلی تروریسم مبارزه کنیم. همه اینها باید بخشی از استراتژی مبارزه با تروریسم باشد. به نظر من مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که این استراتژی باید تقویت شود. ما باید بتوانیم هر روز اطمینان حاصل کنیم که این استراتژی موثر است و می تواند موجب تضعیف و در نهایت نابودی داعش شود.
      پانتا گفت هیچ ابهام و تردیدی در ذهن من وجود ندارد که اشتباهاتی در مبارزه با داعش صورت گرفته است. روسای جمهور معمولا اشتباه می کنند با این حال از این اشتباهات درس می گیرند. با این حال این فرایند زمان بر است و من بسیار امیدوارم که مبارزه با داعش در عراق در نهایت می تواند و از بخت بالایی برای بیرون راندن داعش از عراق برخوردار است. با این حال سئوال بزرگی که در ذهن من وجود دارد سوریه است و من این سئوال را دارم که چقدر طول می کشد بتوانیم در سوریه با داعش مقابله کنیم. زیرا آنها در این کشور مامنی برای خود ایجاد کرده اند و مدت زیادی است که در این کشور مشکل ایجاد کرده اند. 


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 21
        بازدید دیروز : 1
        بازدید هفته : 21
        بازدید ماه : 4415
        بازدید کل : 152294
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98