سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

مهمترین شوتر های آینده

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

مهمترین شوتر های آینده

<?php wp_title(); ?>
33042

مهمترین شوتر های آینده

 سال 2015 را می توان از نظر تعداد عناوین و تنوع بازیها یکی از بهترین سال های صنعت گیم دانست . ما در این سال شاهد عرضه عناوین بزرگی در سبک های مختلف هستیم که تمامی سلایق ممکن را بر روی پلتفرم های مختلف پوشش می دهد . در همین راستا طی مقالاتی قصد داریم مهمترین عناوینی که باید در سال 2015 آنها را در لیست خرید خود قرار دهید ، به تفکیک سبک معرفی کنیم . در قسمت اول مقاله به سراغ یکی از محبوبترین سبک های صنعت گیم یعنی سبک شوتر می رویم ، البته عناوین شوتری که در قالب زاویه دوربین اول شخص ارائه می شوند . در سال جاری شاهد تنوع فوق العاده در عناوین شوتر خواهیم بود ، از شوترهای نظامی گرفته تا شوترهایی با عناصر مخفی کاری و یا آنلاین محور که نوید یک سال پرفروغ را در این سبک می دهند . البته پیش از عرضه این نکته را یادآور می شویم که تاریخ انتشار برخی از عناوینی که در ادامه ذکر می شود هنوز به طور قطعی مشخص نیست اما با این وجود در این مطلب به مهمترین عناوینی که احتمال عرضه آنها در سال 2015 وجود دارد پرداخته می شود .

Halo 5 : Guardians

ناشر : Microsoft Studios

سازنده : 343 Industries

تاریخ انتشار : پاییز 2015

پلتفرم : Only On Xbox One

اگر Halo 5 : Guardians را بزرگترین پروژه نسل هشتم کنسول Xbox One بنامیم اغراق نکرده ایم . این اثر بزرگ توسط استودیو 343 Industries در حال ساخت می باشد ، استودیویی که با ساخت Halo 4 ، اولین نسخه از یک سه گانه جدید در سری بازی Halo را آغاز کرد . در حال حاضر می توان انتظار داشت که بازی با گرافیک تکنیکی قوی و با مشخصات 1080P / 60FPS بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت اجرا شود . به مانند نسخه قبل سازندگان تاکید ویژه ای بر روی پویایی بخش مولتی پلیر داشته اند و از سوی دیگر زمینه داستانی بازی نیز بر محوریت دو شخصیت شکل گرفته است ، یکی Master Chief و دیگری Agent Locke که مشخص نیست چه نقشی در بازی دارد اما با توجه به نوع طراحی باکس آرت بازی احتمالا باید شاهد تقابل او با رئیس باشیم .

اما در زمینه گیم پلی به نظر می رسد سازندگان یک ریسک بزرگ را در اثر پیاده کرده اند و این ریسک چیزی جز حالت Aim Down Sights مرسوم در بازی های دیگر شوتر نیست . همانطور که می دانید در نسخه های قبل همواره Halo از حالت خاص و منحصربفرد Aiming خود بهره برده است که با آثار دیگر شوتر متفاوت است اما در این نسخه سازندگان به نظر می رسد بازی را امروزی تر و شبیه به آثاری نظیر Call Of Duty و  Battlefield کرده اند . اضافه شدن احتمالی حالت Sprint پایه به مانند سایر عناوین شوتر نیز در راستای همین هدف می باشد . در نهایت Halo 5 بدون شک یکی از آثار بزرگ شوتر آینده بحساب می اید که تجربه آن برای هر علاقه مند به سبک شوتر نظامی واجب است .

Battlefield Hardline

ناشر : EA

سازنده : Visceral Games

تاریخ انتشار : اسفند ماه

پلتفرم : PS4 ، PS3 ، Xbox One ، Xbox 360 ، PC

پیش نمایش بازی : دزد و پلیس

پس از دوری یک ساله از سری بازی Battlefield در سال 2015 می توانیم یک نسخه دیگر از این سری بازی مولتی پلیر محور را تجربه کنیم البته اینبار با دستپخت Visceral Games ! این بازی در ابتدا قرار بود سال گذشته عرضه شود اما برای ارتقا کیفیت و بهبود عملکرد بخش مولتی پلیر بازی تا سال 2015 تاخیر خورد . بتا اول Battlefield Hardline که سال گذشته عرضه شد واکنش های چندان مثبتی را به خود ندید اما تجربه بتا دوم که چندی پیش عرضه شد کاملا نشان از یک Battlefield ناب را به گیمرها می داد . اگر می خواهید گیم پلی و مولتی پلیر کلاسیک Battlefield را اینبار بصورت نبرد های خیابانی تجربه کنید Battlefield Hardline گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود که ماه آینده آنرا می توانید تجربه کنید .

؟ : Call Of Duty

ناشر : Activision

سازنده : Treyarch

تاریخ انتشار : پاییز 2015

پلتفرم : نامشخص

سال جدید و یک Call Of Duty جدید اما اینبار احتمالا با طعم جنگ جهانی ! نسخه جدید پرفروش ترین سری بازی تاریخ صنعت گیم توسط استودیو Treyarch سازنده Call Of Duty : World At War و سری Black Ops در حال ساخت می باشد . ساخت Call Of Duty : World At War II و Call Of Duty : Black Ops 3 قوی ترین احتمالات موجود می باشد اما حداقل می توانیم قاطعانه بگوییم گزینه اول یعنی خلق عنوانی با رویکرد جنگ جهانی بیشتر مورد قبول طرفداران بازی است . نباید فراموش کرد که سالهاست از تب داغ ساخت بازیهای جنگ جهانی می گذرد و اکثر بازیهای شوتر به سوی آینده رفته اند اما در این قحطی موجود ، ساخت World At War II می تواند گزینه بسیار مثبت و هوشمندانه ای از طرف Activision باشد . در نهایت به مانند هر سال برای علاقه مندان به سبک شوتر یک Call Of Duty جدید نیز وجود خواهد داشت که بهتر است آنرا در لیست خرید خود قرار دهید .

Rainbow Six Siege

ناشر : Ubisoft

سازنده : Ubisoft Montreal

تاریخ انتشار : نیمه دوم سال 2015

پلتفرم : PS4 ، Xbox One ، PC

پیش نمایش بازی : گروه ضربت

تجربه نسخه جدیدی از Rainbow آرزویی بود که در اواخر نسل هفتم به آن دست نیافتیم اما خوشبختانه Ubisoft با معرفی Rainbow Six Siege امید تازه ای را در دل طرفداران قدیمی این سری بازی معروف زنده کرد . Rainbow Six Siege سبکی منحصربفرد خود را دارد و دادن لقب دزد و پلیس به گیم پلی و هدف آن می تواند فلسفه اثر را بیان کند . برطبق نمایش گیم پلی بازی ابزارهای کاملا جدیدی برای شناسایی گروه خلافکاران توسط پلیس می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به گفته کارگردان اثر ایجاد تنوع یکی از اصلیترین اهداف آنها بوده است زیرا Rainbow باید ارزش تکرار و تجربه بالایی داشته باشد . بازی به احتمال فراوان سال 2015 عرضه می شود اما با توجه به در پیش بودن عرضه The Division دیگر عنوان مهم شوتر Ubisoft احتمال تاخیر بازی به دلایل اقتصادی وجود دارد . با این وجود اگر شما طرفدار عناوین شوتر سریع و هیجان انگیز بر پایه گیم پلی تعاملی هستید Rainbow Six Siege گزینه بسیار خوبی برای خرید است .

Overwatch

ناشر : Activision Blizzard

سازنده : Blizzard

تاریخ انتشار : اواخر 2015

پلتفرم : Only On PC

اگر Blizzard بخواهد عنوانی شبیه Team Fortress 2 را خلق کند خروجی کار چه خواهد شد ؟ Overwatch پاسخی به این سوال است ! این IP جدید سال گذشته توسط Blizzard معرفی شد و اطلاعاتی بسیار جالبی از آن نیز در دست است . در این بازی آنلاین محور شما می توانید در نقش یک قهرمان مقابل دوستان پرتعداد خود قرار بگیرید و برای مقابله توانایی کنترل سلاح ها و ابزار بی شمار و کنترل بیش از 500 نوع ماشین نظامی را در اختیار خواهید داشت . بازی در قیاس با اثری نظیر Team Fortress بسیار پویاتر و شلوغ تر به نظر می رسد . بازی با اینکه اثری آنلاین بحساب می آید اما در درون خود داستانی واحد را نیز تحت تاثیر سرنوشت قهرمانان روایت می کند و به طور کلی این اثر می تواند یکی بازیهایی باشد که باعث سورپرایز طرفداران سبک شوتر شود .

Battleborn

ناشر : Gearbox

سازنده : Gearbox

تاریخ انتشار : اواخر 2015

پلتفرم : PS4 ، Xbox One ، PC

در راستای پروژه Overwatch اینبار در کنار Blizzard استودیو GearBox نیز روی به خلق عنوانی شوتر / آنلاین در سبک "first-person battle arena" آورده است و نام این پروژه مهم Battleborn است . GearBox با سری بازی Borderlands توانایی خود در زمینه خلق عنوانی شوتر با عناصر نقش افرینی را ثابت کرده و این موضوع به ارزش های پروژه Battleborn می افزاید . به گفته سازندگان Battleborn بشدت بازی قهرمان محوری است و ایجاد سرگرمی ، خلق محیطی پویا و تخیلی و قراردادن اکشنی لذت بخش هدف اصلی پروژه بحساب می آید . در مورد تاریخ انتشار نیز GearBox در اظهار نظری عجیب اعلام کرده که بازی بین مارچ 2015 تا مارچ 2016 منتشر می شود اما احتمال عرضه بازی در پاییز 2015 بالا است و اگر شما از طرفداران گیم پلی خاص سری بازی Borderlands هستید بدون شک Battleborn نیز گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود .

Killing Floor 2

ناشر : Tripwire Interactive

سازنده : Tripwire Interactive

تاریخ انتشار : نیمه دوم سال 2015

پلتفرم : PS4 ، PC

Killing Floor 2 یکی دیگر از عناوین شوتر متفاوت سال 2015 است . این بازی توسط Tripwire Interactive ابتدا بر روی PC و سپس بر روی PS4 نیز تایید شد و بازی بدلیل اهمیت سرعت و روان بودن در گیم پلی بر روی دستیابی به نرخ فریم 60 در هر دو پلتفرم تاکید دارد . Killing Floor 2 برای اشخاصی که شوترهای شلوغ در قالب تمدن های نابود شده را دوست دارند گزینه خوبی بحساب می آید و داستان بازی نیز پس از شیوع یک بیماری مرگبار در اروپا نقل می شود . بازی در زمینه تجربه تعاملی بخش Co-op ایده های قابل تحسینی دارد و مطمئنا تجربه بازی برای علاقه مندان به سبک شوتر تعاملی با چاشنی خشونت واجب است .

Star Wars Battlefront

ناشر : EA

سازنده : DICE

تاریخ انتشار : پاییز 2015

پلتفرم : PC ، PS4 ، Xbox One

Star Wars Battlefront بزرگترین Star Wars تاریخ خواهد بود . این جمله را کارگردان بازی بر زبان آورده است و همین یک جمله می تواند بزرگی پروژه Star Wars را به ما نمایش دهد . Star Wars Battlefront عنوان موردانتظاری است که سرانجام توسط DICE در حال توسعه و نهایی شدن می باشد و بازی در مهرماه سال آینده عرضه می شود . Star Wars Battlefront عنوانی است که سالها بسیاری منتظر عرضه آن بوده اند و سال 2015 و پلتفرم های نسل هشتم مکانی برای تحقق بخشیده شدن به این آرزوی بزرگ است .

Unreal Tournament

ناشر : Epic Games

سازنده : Epc Games

تاریخ انتشار : نامشخص

پلتفرم : Only On PC

معرفی نسخه جدید Unreal Tournament یکی از مهمترین اخبار سال گذشته صنعت گیم بود . این اثر توسط Epic Games در حال ساخت می باشد و بصورت رایگان عرضه خواهد شد . نکته جالب اثر تعامل بی نظیر سازنده ، ناشر و طرفداران بازی است و احترام Epic Games به طرفداران این سری برای ارزش دادن به ایده های آنها مایه تحسین است . به گفته Epic تمامی کد های بازی برای تمام کسانی که با Unreal Engine 4 کار می کنند باز است و همگی می توانند در طراحی بازی حتی خلق نقشه های اثر نقش داشته باشند . تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست اما احتمالا باید در اوایل سال 2016 یا اواخر 2015 در انتظار عرضه رایگان این اثر باشیم .

Homefront: The Revolution

ناشر : Deep Silver Dambuster

سازنده : Deep Silver Dambuster

تاریخ انتشار : نامشخص

پلتفرم : PS4 ، Xbox One ، PC

پیش نمایش : انقلاب در خانه

Homefront: The Revolution عنوانی است که اگر ساخت آن به پایان برسد به خودی خود موفقیت بزرگی بحساب می آید و شاید نباید توقع عرضه آن در سال 2015 را داشت . بازی پس از کش و قوس های فراوان و بدلیل مشکلات مالی Crytek به شرکت Deep Silver واگذار شد و اکنون این شرکت در حال توسعه بازی با همان تیم قبلی می باشد . بازی یک شوتر ناب خیابانی است که داستان آن بعد از تصرف ایالات متحده آمریکا روایت می شود که در آن گروه های مردمی به دنبال آزادی و استقلال دوباره امریکا هستند . در مورد Homefront: The Revolution همگان امیدوار هستند که بازی در آرامش کافی به توسعه خود ادامه دهد زیرا پتانسیل تبدیل شدن به یک شوتر با کیفیت و سطح بالا را داردو برای طرفداران عناوین شوتر اول شخص با چاشنی نبردهای خیابانی می تواند گزینه بسیار ایده آلی باشد .

 

در قسمت های بعدی مقاله به معرفی عناوین مهم سایر سبک ها در طول سال آینده خواهیم پرداخت . در پایان لطفا شما نیز موردانتظار ترین عناوین شوتر اول شخص خود در سال جاری را برای ما به اشتراک بگذارید ....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 402
    بازدید دیروز : 21
    بازدید هفته : 2049
    بازدید ماه : 4795
    بازدید کل : 152674
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      مهمترین شوتر های آینده

       سال 2015 را می توان از نظر تعداد عناوین و تنوع بازیها یکی از بهترین سال های صنعت گیم دانست . ما در این سال شاهد عرضه عناوین بزرگی در سبک های مختلف هستیم که تمامی سلایق ممکن را بر روی پلتفرم های مختلف پوشش می دهد . در همین راستا طی مقالاتی قصد داریم مهمترین عناوینی که باید در سال 2015 آنها را در لیست خرید خود قرار دهید ، به تفکیک سبک معرفی کنیم . در قسمت اول مقاله به سراغ یکی از محبوبترین سبک های صنعت گیم یعنی سبک شوتر می رویم ، البته عناوین شوتری که در قالب زاویه دوربین اول شخص ارائه می شوند . در سال جاری شاهد تنوع فوق العاده در عناوین شوتر خواهیم بود ، از شوترهای نظامی گرفته تا شوترهایی با عناصر مخفی کاری و یا آنلاین محور که نوید یک سال پرفروغ را در این سبک می دهند . البته پیش از عرضه این نکته را یادآور می شویم که تاریخ انتشار برخی از عناوینی که در ادامه ذکر می شود هنوز به طور قطعی مشخص نیست اما با این وجود در این مطلب به مهمترین عناوینی که احتمال عرضه آنها در سال 2015 وجود دارد پرداخته می شود .

      Halo 5 : Guardians

      ناشر : Microsoft Studios

      سازنده : 343 Industries

      تاریخ انتشار : پاییز 2015

      پلتفرم : Only On Xbox One

      اگر Halo 5 : Guardians را بزرگترین پروژه نسل هشتم کنسول Xbox One بنامیم اغراق نکرده ایم . این اثر بزرگ توسط استودیو 343 Industries در حال ساخت می باشد ، استودیویی که با ساخت Halo 4 ، اولین نسخه از یک سه گانه جدید در سری بازی Halo را آغاز کرد . در حال حاضر می توان انتظار داشت که بازی با گرافیک تکنیکی قوی و با مشخصات 1080P / 60FPS بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت اجرا شود . به مانند نسخه قبل سازندگان تاکید ویژه ای بر روی پویایی بخش مولتی پلیر داشته اند و از سوی دیگر زمینه داستانی بازی نیز بر محوریت دو شخصیت شکل گرفته است ، یکی Master Chief و دیگری Agent Locke که مشخص نیست چه نقشی در بازی دارد اما با توجه به نوع طراحی باکس آرت بازی احتمالا باید شاهد تقابل او با رئیس باشیم .

      اما در زمینه گیم پلی به نظر می رسد سازندگان یک ریسک بزرگ را در اثر پیاده کرده اند و این ریسک چیزی جز حالت Aim Down Sights مرسوم در بازی های دیگر شوتر نیست . همانطور که می دانید در نسخه های قبل همواره Halo از حالت خاص و منحصربفرد Aiming خود بهره برده است که با آثار دیگر شوتر متفاوت است اما در این نسخه سازندگان به نظر می رسد بازی را امروزی تر و شبیه به آثاری نظیر Call Of Duty و  Battlefield کرده اند . اضافه شدن احتمالی حالت Sprint پایه به مانند سایر عناوین شوتر نیز در راستای همین هدف می باشد . در نهایت Halo 5 بدون شک یکی از آثار بزرگ شوتر آینده بحساب می اید که تجربه آن برای هر علاقه مند به سبک شوتر نظامی واجب است .

      Battlefield Hardline

      ناشر : EA

      سازنده : Visceral Games

      تاریخ انتشار : اسفند ماه

      پلتفرم : PS4 ، PS3 ، Xbox One ، Xbox 360 ، PC

      پیش نمایش بازی : دزد و پلیس

      پس از دوری یک ساله از سری بازی Battlefield در سال 2015 می توانیم یک نسخه دیگر از این سری بازی مولتی پلیر محور را تجربه کنیم البته اینبار با دستپخت Visceral Games ! این بازی در ابتدا قرار بود سال گذشته عرضه شود اما برای ارتقا کیفیت و بهبود عملکرد بخش مولتی پلیر بازی تا سال 2015 تاخیر خورد . بتا اول Battlefield Hardline که سال گذشته عرضه شد واکنش های چندان مثبتی را به خود ندید اما تجربه بتا دوم که چندی پیش عرضه شد کاملا نشان از یک Battlefield ناب را به گیمرها می داد . اگر می خواهید گیم پلی و مولتی پلیر کلاسیک Battlefield را اینبار بصورت نبرد های خیابانی تجربه کنید Battlefield Hardline گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود که ماه آینده آنرا می توانید تجربه کنید .

      ؟ : Call Of Duty

      ناشر : Activision

      سازنده : Treyarch

      تاریخ انتشار : پاییز 2015

      پلتفرم : نامشخص

      سال جدید و یک Call Of Duty جدید اما اینبار احتمالا با طعم جنگ جهانی ! نسخه جدید پرفروش ترین سری بازی تاریخ صنعت گیم توسط استودیو Treyarch سازنده Call Of Duty : World At War و سری Black Ops در حال ساخت می باشد . ساخت Call Of Duty : World At War II و Call Of Duty : Black Ops 3 قوی ترین احتمالات موجود می باشد اما حداقل می توانیم قاطعانه بگوییم گزینه اول یعنی خلق عنوانی با رویکرد جنگ جهانی بیشتر مورد قبول طرفداران بازی است . نباید فراموش کرد که سالهاست از تب داغ ساخت بازیهای جنگ جهانی می گذرد و اکثر بازیهای شوتر به سوی آینده رفته اند اما در این قحطی موجود ، ساخت World At War II می تواند گزینه بسیار مثبت و هوشمندانه ای از طرف Activision باشد . در نهایت به مانند هر سال برای علاقه مندان به سبک شوتر یک Call Of Duty جدید نیز وجود خواهد داشت که بهتر است آنرا در لیست خرید خود قرار دهید .

      Rainbow Six Siege

      ناشر : Ubisoft

      سازنده : Ubisoft Montreal

      تاریخ انتشار : نیمه دوم سال 2015

      پلتفرم : PS4 ، Xbox One ، PC

      پیش نمایش بازی : گروه ضربت

      تجربه نسخه جدیدی از Rainbow آرزویی بود که در اواخر نسل هفتم به آن دست نیافتیم اما خوشبختانه Ubisoft با معرفی Rainbow Six Siege امید تازه ای را در دل طرفداران قدیمی این سری بازی معروف زنده کرد . Rainbow Six Siege سبکی منحصربفرد خود را دارد و دادن لقب دزد و پلیس به گیم پلی و هدف آن می تواند فلسفه اثر را بیان کند . برطبق نمایش گیم پلی بازی ابزارهای کاملا جدیدی برای شناسایی گروه خلافکاران توسط پلیس می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به گفته کارگردان اثر ایجاد تنوع یکی از اصلیترین اهداف آنها بوده است زیرا Rainbow باید ارزش تکرار و تجربه بالایی داشته باشد . بازی به احتمال فراوان سال 2015 عرضه می شود اما با توجه به در پیش بودن عرضه The Division دیگر عنوان مهم شوتر Ubisoft احتمال تاخیر بازی به دلایل اقتصادی وجود دارد . با این وجود اگر شما طرفدار عناوین شوتر سریع و هیجان انگیز بر پایه گیم پلی تعاملی هستید Rainbow Six Siege گزینه بسیار خوبی برای خرید است .

      Overwatch

      ناشر : Activision Blizzard

      سازنده : Blizzard

      تاریخ انتشار : اواخر 2015

      پلتفرم : Only On PC

      اگر Blizzard بخواهد عنوانی شبیه Team Fortress 2 را خلق کند خروجی کار چه خواهد شد ؟ Overwatch پاسخی به این سوال است ! این IP جدید سال گذشته توسط Blizzard معرفی شد و اطلاعاتی بسیار جالبی از آن نیز در دست است . در این بازی آنلاین محور شما می توانید در نقش یک قهرمان مقابل دوستان پرتعداد خود قرار بگیرید و برای مقابله توانایی کنترل سلاح ها و ابزار بی شمار و کنترل بیش از 500 نوع ماشین نظامی را در اختیار خواهید داشت . بازی در قیاس با اثری نظیر Team Fortress بسیار پویاتر و شلوغ تر به نظر می رسد . بازی با اینکه اثری آنلاین بحساب می آید اما در درون خود داستانی واحد را نیز تحت تاثیر سرنوشت قهرمانان روایت می کند و به طور کلی این اثر می تواند یکی بازیهایی باشد که باعث سورپرایز طرفداران سبک شوتر شود .

      Battleborn

      ناشر : Gearbox

      سازنده : Gearbox

      تاریخ انتشار : اواخر 2015

      پلتفرم : PS4 ، Xbox One ، PC

      در راستای پروژه Overwatch اینبار در کنار Blizzard استودیو GearBox نیز روی به خلق عنوانی شوتر / آنلاین در سبک "first-person battle arena" آورده است و نام این پروژه مهم Battleborn است . GearBox با سری بازی Borderlands توانایی خود در زمینه خلق عنوانی شوتر با عناصر نقش افرینی را ثابت کرده و این موضوع به ارزش های پروژه Battleborn می افزاید . به گفته سازندگان Battleborn بشدت بازی قهرمان محوری است و ایجاد سرگرمی ، خلق محیطی پویا و تخیلی و قراردادن اکشنی لذت بخش هدف اصلی پروژه بحساب می آید . در مورد تاریخ انتشار نیز GearBox در اظهار نظری عجیب اعلام کرده که بازی بین مارچ 2015 تا مارچ 2016 منتشر می شود اما احتمال عرضه بازی در پاییز 2015 بالا است و اگر شما از طرفداران گیم پلی خاص سری بازی Borderlands هستید بدون شک Battleborn نیز گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود .

      Killing Floor 2

      ناشر : Tripwire Interactive

      سازنده : Tripwire Interactive

      تاریخ انتشار : نیمه دوم سال 2015

      پلتفرم : PS4 ، PC

      Killing Floor 2 یکی دیگر از عناوین شوتر متفاوت سال 2015 است . این بازی توسط Tripwire Interactive ابتدا بر روی PC و سپس بر روی PS4 نیز تایید شد و بازی بدلیل اهمیت سرعت و روان بودن در گیم پلی بر روی دستیابی به نرخ فریم 60 در هر دو پلتفرم تاکید دارد . Killing Floor 2 برای اشخاصی که شوترهای شلوغ در قالب تمدن های نابود شده را دوست دارند گزینه خوبی بحساب می آید و داستان بازی نیز پس از شیوع یک بیماری مرگبار در اروپا نقل می شود . بازی در زمینه تجربه تعاملی بخش Co-op ایده های قابل تحسینی دارد و مطمئنا تجربه بازی برای علاقه مندان به سبک شوتر تعاملی با چاشنی خشونت واجب است .

      Star Wars Battlefront

      ناشر : EA

      سازنده : DICE

      تاریخ انتشار : پاییز 2015

      پلتفرم : PC ، PS4 ، Xbox One

      Star Wars Battlefront بزرگترین Star Wars تاریخ خواهد بود . این جمله را کارگردان بازی بر زبان آورده است و همین یک جمله می تواند بزرگی پروژه Star Wars را به ما نمایش دهد . Star Wars Battlefront عنوان موردانتظاری است که سرانجام توسط DICE در حال توسعه و نهایی شدن می باشد و بازی در مهرماه سال آینده عرضه می شود . Star Wars Battlefront عنوانی است که سالها بسیاری منتظر عرضه آن بوده اند و سال 2015 و پلتفرم های نسل هشتم مکانی برای تحقق بخشیده شدن به این آرزوی بزرگ است .

      Unreal Tournament

      ناشر : Epic Games

      سازنده : Epc Games

      تاریخ انتشار : نامشخص

      پلتفرم : Only On PC

      معرفی نسخه جدید Unreal Tournament یکی از مهمترین اخبار سال گذشته صنعت گیم بود . این اثر توسط Epic Games در حال ساخت می باشد و بصورت رایگان عرضه خواهد شد . نکته جالب اثر تعامل بی نظیر سازنده ، ناشر و طرفداران بازی است و احترام Epic Games به طرفداران این سری برای ارزش دادن به ایده های آنها مایه تحسین است . به گفته Epic تمامی کد های بازی برای تمام کسانی که با Unreal Engine 4 کار می کنند باز است و همگی می توانند در طراحی بازی حتی خلق نقشه های اثر نقش داشته باشند . تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست اما احتمالا باید در اوایل سال 2016 یا اواخر 2015 در انتظار عرضه رایگان این اثر باشیم .

      Homefront: The Revolution

      ناشر : Deep Silver Dambuster

      سازنده : Deep Silver Dambuster

      تاریخ انتشار : نامشخص

      پلتفرم : PS4 ، Xbox One ، PC

      پیش نمایش : انقلاب در خانه

      Homefront: The Revolution عنوانی است که اگر ساخت آن به پایان برسد به خودی خود موفقیت بزرگی بحساب می آید و شاید نباید توقع عرضه آن در سال 2015 را داشت . بازی پس از کش و قوس های فراوان و بدلیل مشکلات مالی Crytek به شرکت Deep Silver واگذار شد و اکنون این شرکت در حال توسعه بازی با همان تیم قبلی می باشد . بازی یک شوتر ناب خیابانی است که داستان آن بعد از تصرف ایالات متحده آمریکا روایت می شود که در آن گروه های مردمی به دنبال آزادی و استقلال دوباره امریکا هستند . در مورد Homefront: The Revolution همگان امیدوار هستند که بازی در آرامش کافی به توسعه خود ادامه دهد زیرا پتانسیل تبدیل شدن به یک شوتر با کیفیت و سطح بالا را داردو برای طرفداران عناوین شوتر اول شخص با چاشنی نبردهای خیابانی می تواند گزینه بسیار ایده آلی باشد .

       

      در قسمت های بعدی مقاله به معرفی عناوین مهم سایر سبک ها در طول سال آینده خواهیم پرداخت . در پایان لطفا شما نیز موردانتظار ترین عناوین شوتر اول شخص خود در سال جاری را برای ما به اشتراک بگذارید ....


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 402
        بازدید دیروز : 21
        بازدید هفته : 2049
        بازدید ماه : 4795
        بازدید کل : 152674
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98