سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

زیبایی شوم | کانسپت آرت های اختصاصی از بازی RISE OF THE TOMB RAIDER

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

زیبایی شوم | کانسپت آرت های اختصاصی از بازی RISE OF THE TOMB RAIDER

<?php wp_title(); ?>
33042

زیبایی شوم | کانسپت آرت های اختصاصی از بازی RISE OF THE TOMB RAIDER

 

کانسپت آرت در طی پردازش توسعه بازی نقش یک قهرمانی که مورد ستایش قرار نگرفته است را بازی می کند. معمولا اولین چیزی است که برای یک بازی ویدئویی ساخته می شود و چیزی است که دقیقا استایل و تم کل پروژه را به مخاطب نشان می دهد. قبل از اینکه با فشردن دکمه A باعث پریدن کرکتر شویم یا با تکان دادن استیکر ها باعث حرکت او شویم، کانسپت آرت چیزی است که باعث می شوید یک بازی به مقصدش برسد.

با وجود بنا شدن سبک هنری این سری که در سال 2013 و با بازی Tomb Raider انجام شد، اما Crystal Dynamics هنوز نیاز به ایجاد یک پایگاه هنری برای دومین سفر Lara Croft دارد. ما با کارگردان بازی آقای Brian Horton در مورد ایجاد ایده های اولین تصاویر هنری بازی و چگونگی موثر بودن آن در هدایت بازی به مقصد اصلی ـش صحبت کرده ایم.

"تصاویر هنری که ما در کانسپت آرت ها ایجاد می کنیم، چند کار را انجام می دهد. آنها یک حس ترکیبی را برای مخاطب فراهم می کند. شما به تصویر نگاه می کنید و می گویید: 'اوه، من می دونم که تو چجور جاهایی قراره باشم. این عکس واقعا قشنگه. نمی تونم برای رسیدن به این مکان صبر کنم.' شما این علاقه را از طریق نورپردازی ایجاد می کنید، از طریق رنگ ها ایحاد می کنید. چیز هایی مثل این که می توانید بگویید من در یک جای خیلی سرد هستم یا یک آتش گرم آنجاست و یا برعکس."

"اینگونه زیبایی های شوم هستند که ما در بازی هایمان قرار داده ایم و کیفیت خوبی دارند. همیشه این حس وجود دارد که روی یک چیزی کاملا تمرکز نشده است. نمی دونید که تو اونجا چه خبره ولی می تونید حدس بزنید که چه اتمسفری حاکم اون مکان هستش. این واقعا جذابه و در عین حال ما می خواهیم که یک مقداری رمز و راز و حتی یکم حس ترس به بازی اضافه کنیم. ترس از چیز های ناشناخته."

"من همیشه گفته ام که محیط، دومین کرکتر مهم بازی هست. این رقیب و دشمنی هست که Lara به دفعات مکرر باهاش مقابله می کنه. آب و هوا و خطرات موجود در راه، همه مجبورند که از طریق این کانسپ آرت ها به نمایش در بیان. یک کانسپت آرت خوب برای بازی Tomb Raider باید این چیز ها را داشته باشد: ترکیبات جالب، تم و اتمسفر، و یک حس رازآلودی و ترس."

بازی Rise of the Tomb Raider امسال برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 عرضه می شود.

 

 

منبع:پردیس گیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 473
    بازدید دیروز : 1
    بازدید هفته : 473
    بازدید ماه : 4867
    بازدید کل : 152746
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      زیبایی شوم | کانسپت آرت های اختصاصی از بازی RISE OF THE TOMB RAIDER

       

      کانسپت آرت در طی پردازش توسعه بازی نقش یک قهرمانی که مورد ستایش قرار نگرفته است را بازی می کند. معمولا اولین چیزی است که برای یک بازی ویدئویی ساخته می شود و چیزی است که دقیقا استایل و تم کل پروژه را به مخاطب نشان می دهد. قبل از اینکه با فشردن دکمه A باعث پریدن کرکتر شویم یا با تکان دادن استیکر ها باعث حرکت او شویم، کانسپت آرت چیزی است که باعث می شوید یک بازی به مقصدش برسد.

      با وجود بنا شدن سبک هنری این سری که در سال 2013 و با بازی Tomb Raider انجام شد، اما Crystal Dynamics هنوز نیاز به ایجاد یک پایگاه هنری برای دومین سفر Lara Croft دارد. ما با کارگردان بازی آقای Brian Horton در مورد ایجاد ایده های اولین تصاویر هنری بازی و چگونگی موثر بودن آن در هدایت بازی به مقصد اصلی ـش صحبت کرده ایم.

      "تصاویر هنری که ما در کانسپت آرت ها ایجاد می کنیم، چند کار را انجام می دهد. آنها یک حس ترکیبی را برای مخاطب فراهم می کند. شما به تصویر نگاه می کنید و می گویید: 'اوه، من می دونم که تو چجور جاهایی قراره باشم. این عکس واقعا قشنگه. نمی تونم برای رسیدن به این مکان صبر کنم.' شما این علاقه را از طریق نورپردازی ایجاد می کنید، از طریق رنگ ها ایحاد می کنید. چیز هایی مثل این که می توانید بگویید من در یک جای خیلی سرد هستم یا یک آتش گرم آنجاست و یا برعکس."

      "اینگونه زیبایی های شوم هستند که ما در بازی هایمان قرار داده ایم و کیفیت خوبی دارند. همیشه این حس وجود دارد که روی یک چیزی کاملا تمرکز نشده است. نمی دونید که تو اونجا چه خبره ولی می تونید حدس بزنید که چه اتمسفری حاکم اون مکان هستش. این واقعا جذابه و در عین حال ما می خواهیم که یک مقداری رمز و راز و حتی یکم حس ترس به بازی اضافه کنیم. ترس از چیز های ناشناخته."

      "من همیشه گفته ام که محیط، دومین کرکتر مهم بازی هست. این رقیب و دشمنی هست که Lara به دفعات مکرر باهاش مقابله می کنه. آب و هوا و خطرات موجود در راه، همه مجبورند که از طریق این کانسپ آرت ها به نمایش در بیان. یک کانسپت آرت خوب برای بازی Tomb Raider باید این چیز ها را داشته باشد: ترکیبات جالب، تم و اتمسفر، و یک حس رازآلودی و ترس."

      بازی Rise of the Tomb Raider امسال برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 عرضه می شود.

       

       

      منبع:پردیس گیم


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 473
        بازدید دیروز : 1
        بازدید هفته : 473
        بازدید ماه : 4867
        بازدید کل : 152746
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98