سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

دعا و نیایش برای خود و دوستان

<?php wp_title(); ?>
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

دعا و نیایش برای خود و دوستان

<?php wp_title(); ?>
33042

دعا و نیایش برای خود و دوستان

 

و تصيرهم الي امن من مقيل المتقين .يا من لا تنقضي عجائب عظمته ، صل علي محمد و اله ، واحجبنا عن الالحاد في عظمتك .و يا من لا تنتهي مدة ملكه ، صل علي محمد و اله ، و اعتق رقابنا من نقمتك .و يا من لا تفني خزائن رحمته ، صل علي محمد و اله ، و اجعل لنا نصيبا في رحمتك .

 

و يا من تنقطع دون رؤيته الابصار ، صل علي محمد و اله ، و ادننا الي قربك .و يا من تصغر عند خطره الاخطار ، صل علي محمد و اله ، و كرمنا عليك .و يا من تظهر عنده بواطن الاخبار ، صل علي محمد و اله ، و لا تفضحنا لديك .اللهم اغننا عن هبة الوهابين بهبتك ، و اكفنا وحشة القاطعين بصلتك حتي لا نرغب الي احد مع بذلك ، و لا نستوحش من احد مع فضلك .اللهم فصل علي محمد و اله ، و كد لنا و لا تكد علينا ، و امكر لنا و لا تمكر بنا ، و ادل لنا و لا تدل منا

 

.اللهم صل علي محمد و اله ، و قنا منك ، و احفظنا بك ، و اهدنا اليك ، و لا تباعدنا عنك ، ان من تقه يسلم ، و من تهده يعلم ، و من تقربه اليك يغنم .اللهم صل علي محمد و اله ، و اكفنا حد نوائب الزمان ، و شر مصائد الشيطان ، و مرارة صولة السلطان .اللهم انما يكتفي المكتفون بفضل قوتك ، فصل علي محمد و اله ، و اكفنا ، و انما يعطي المعطون من فضل جدتك ، فصل علي محمد و اله ، و اعطنا ، و انما يهتدي المهتدون بنور وجهك ، فصل علي محمد و اله ، و اهدنا .

 

اللهم انك من واليت لم يضرره خذلان الخاذلين ، و من اعطيت لم ينقصه منع المانعين ، و من هديت لم يغوه اضلال المضلين .فصل علي محمد و اله ، و امنعنا بعزك من عبادك ، و اغننا عن غيرك بارفادك ، و اسلك بنا سبيل الحق بارشادك .اللهم صل علي محمد و اله ، و اجعل سلامة قلوبنا في ذكر عظمتك ، و فراغ ابداننا في شكر نعمتك ، و انطلاق السنتنا في وصف منتك .اللهم صل علي محمد و اله ، و اجعلنا من دعاتك الداعين اليك ، و هداتك الدالين عليك ، و من خاصتك الخاصين لديك ، يا ارحم الراحمين .

 

اي آن كه شگفتيهاي بزرگي او ( كمال ذات ، بلندي مقام ، بزرگي قدرت ، بي نيازي از خلق ، نيازمندي خلق به سوي او و مانند آنها ، يا فكر و انديشه در مخلوقات شگفت آور او كه آنها كمال عظمت او را مي نماياند ) پايان ندارد ( پس از انديشه كنندگان روزگار در شگفتيهاي يك مصنوع او انديشه نمايند انديشه آنان به جايي نمي رسد ) بر محمد و آل او درود فرست ، و ما ( گناهكاران ) را از ستم در عظمت خود بازدار ( چون ارتكاب گناه و عدول از حق ، خود يك نوع جوري است نسبت به عظمت خالق و اي آن كه مدت پادشاهي ( قدرت و توانايي ) او به آخر نمي رسد ،

 

بر محمد و آل او درود فرست ، و گردنهاي ما را از عذاب و كيفرت ( دوزخ ) آزاد فرما ( رقبه و گردن به جاي همه انسان بكار رفته ) و اي آن كه گنجينه هاي رحمت ( احسان و بخشش ) او نابود نمي گردد ، بر محمد و آل او درود فرست ، و براي ما در رحمت خود بهره اي قرار ده ( و اين كه بهره از رحمت را درخواست نموده براي آن است كه از بهره مقصود به دست آيد چون بهره از رحمت حق تعالي عالم را از نعمت و عفو و بخشش او فراگيرد و اي آن كه چشمها از ديدن او باز مي مانند ( چون ديده شدن از لوازم جسم است و حق تعالي جسم نيست )

 

بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را ( با ياد خود كردار پسنديده ) به قرب ( رحمت ) خود نزديك نما و اي آن كه در برابر منزلت او منزلتها كوچك ( ناچيز ) است ، بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را نزد ( احسان ) خود گرامي بدار و اي آن كه درونهاي اخبار نزد او هويداست ، بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را ( روز رستاخيز ) نزد خود ( به آنچه داني ) رسوا مگردان بار خدايا به بخشش خود ما را از بخشش بخشندگان بي نياز گردان ( هبه به معني بخشش بي عوض است و معني حقيقي آن جز درباره خداي تعالي يافت نمي شود ، زيرا اوست كه نياز هر نيازمندي را بدون عوض و غرضي مي بخشد ) و با صله و پيوستن ( احسان و بخشش خود ) ما را از ترس كساني كه با ما قطع كرده دوري مي گزينند نگهدار تا با بخشش تو به ديگري رونياندازيم ، و با احسان تو از ( دوري گزيدن ) ديگري نترسيم

 

بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و به سوي ما تدبير فرما و به زيان ما كيد منما ( كيد اراده زيان رساندن به ديگري است از روي پنهاني و آن از خلق حيله و فريب است و از خداي تعالي تدبير به حق و مجازات اعمال خلق است ) و براي ( دشمنان ) ما مكر كن و با مكر مكن ( مكر خدا بلا و گرفتاري از جانب اوست به دشمنانش ) و ما را ( بر دشمنان دين ) پيروز گردان او ( آنها را ) بر ما پيروز مگردان

 

بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را از ( خشم ) خود نگهدار ، و به ( لطف ) خود حفظ فرما ، و ( به راه راست ) به سوي خود راهنمايي كن ، و از ( رحمت ) خود دور مگردان ، زيرا هر كه را تو ( از خشم خود ) نگهداري ( از هر پيشامدي ) سالم و بي گزند مي ماند ، و هر كه را ( به صراط مستقيم ) راهنمايي فرمايي ( به حقايق پي برده و ) دانا مي شود ، و هر كه را به سوي ( رحمت ) خود نزديك گرداني غنيمت و سود ( نيكبختي هميشگي ) مي برد بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را از سختي پيشامدها و اندوههاي روزگار ، و بدي دامهاي شيطان ، و تلخي غلبه پادشاه حفظ فرما بار خدايا جز اين نيست كه بي نيازان به فضل قوه تو ( از غير تو ) بي نيازاند ،

 

پس بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را بي نياز گردان ، و بخشندگان از زيادي عطا و بخشش تو مي بخشند ، پس بر محمد و آل او درود فرست ، و ( از خوان نعمت خود ) به ما عطا فرما ، و راه يافتگان با نور هدايت و رستگاري تو راه مي يابند ، پس بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را ( به آنچه خير ما در آن است ) راهنمايي نما بار خدايا هر كه را تو ياري كردي خواري خوار كنندگان به او زيان نرساند ، و هر كه را تو عطا فرمودي جلوگيري منع كنندگان از او نمي كاهد ، و هر كه را تو راهنمايي نمودي گمراهي گمراه كنندگان او را از راه نبرد پس بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را به قدرت و توانايي خود از ( زيان ) بندگانت دور ساز ، و به بخشش خود از ديگري بي نياز گردان ، و به راهنمايي خود به راه حق ببر

 

بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و سلامتي دلهاي ما را در ياد عظمت و بزرگي خود ، و آسايش تنهاي ما را در سپاسگزاري نعمت خود ، و شيرين زبانهاي ما را در بيان نعمت خود قرار ده بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را از دعوت كنندگان خود كه به سوي تو مي خوانند ، و از راهنمايان خود كه به راه تو راهنمايي مي نمايند ، و از نزديكان ( به رحمت ) خود كه به تو نزديكند قرار ده ، اي بخشنده ترين بخشندگان .

صحیفه سجادیه
منبع:tebyan.net


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
درباره وب

درباره وب


    به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
    پيوندهای روزانه

    پيوندهای روزانه

    برچسب‌ها

    برچسب‌ها

    امکانات وب

    امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 623
    بازدید دیروز : 21
    بازدید هفته : 2270
    بازدید ماه : 5016
    بازدید کل : 152895
    تعداد مطالب : 1899
    تعداد نظرات : 72
    تعداد آنلاین : 1


    <-PollName->

    <-PollItems->



      کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
      قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98

      دعا و نیایش برای خود و دوستان

       

      و تصيرهم الي امن من مقيل المتقين .يا من لا تنقضي عجائب عظمته ، صل علي محمد و اله ، واحجبنا عن الالحاد في عظمتك .و يا من لا تنتهي مدة ملكه ، صل علي محمد و اله ، و اعتق رقابنا من نقمتك .و يا من لا تفني خزائن رحمته ، صل علي محمد و اله ، و اجعل لنا نصيبا في رحمتك .

       

      و يا من تنقطع دون رؤيته الابصار ، صل علي محمد و اله ، و ادننا الي قربك .و يا من تصغر عند خطره الاخطار ، صل علي محمد و اله ، و كرمنا عليك .و يا من تظهر عنده بواطن الاخبار ، صل علي محمد و اله ، و لا تفضحنا لديك .اللهم اغننا عن هبة الوهابين بهبتك ، و اكفنا وحشة القاطعين بصلتك حتي لا نرغب الي احد مع بذلك ، و لا نستوحش من احد مع فضلك .اللهم فصل علي محمد و اله ، و كد لنا و لا تكد علينا ، و امكر لنا و لا تمكر بنا ، و ادل لنا و لا تدل منا

       

      .اللهم صل علي محمد و اله ، و قنا منك ، و احفظنا بك ، و اهدنا اليك ، و لا تباعدنا عنك ، ان من تقه يسلم ، و من تهده يعلم ، و من تقربه اليك يغنم .اللهم صل علي محمد و اله ، و اكفنا حد نوائب الزمان ، و شر مصائد الشيطان ، و مرارة صولة السلطان .اللهم انما يكتفي المكتفون بفضل قوتك ، فصل علي محمد و اله ، و اكفنا ، و انما يعطي المعطون من فضل جدتك ، فصل علي محمد و اله ، و اعطنا ، و انما يهتدي المهتدون بنور وجهك ، فصل علي محمد و اله ، و اهدنا .

       

      اللهم انك من واليت لم يضرره خذلان الخاذلين ، و من اعطيت لم ينقصه منع المانعين ، و من هديت لم يغوه اضلال المضلين .فصل علي محمد و اله ، و امنعنا بعزك من عبادك ، و اغننا عن غيرك بارفادك ، و اسلك بنا سبيل الحق بارشادك .اللهم صل علي محمد و اله ، و اجعل سلامة قلوبنا في ذكر عظمتك ، و فراغ ابداننا في شكر نعمتك ، و انطلاق السنتنا في وصف منتك .اللهم صل علي محمد و اله ، و اجعلنا من دعاتك الداعين اليك ، و هداتك الدالين عليك ، و من خاصتك الخاصين لديك ، يا ارحم الراحمين .

       

      اي آن كه شگفتيهاي بزرگي او ( كمال ذات ، بلندي مقام ، بزرگي قدرت ، بي نيازي از خلق ، نيازمندي خلق به سوي او و مانند آنها ، يا فكر و انديشه در مخلوقات شگفت آور او كه آنها كمال عظمت او را مي نماياند ) پايان ندارد ( پس از انديشه كنندگان روزگار در شگفتيهاي يك مصنوع او انديشه نمايند انديشه آنان به جايي نمي رسد ) بر محمد و آل او درود فرست ، و ما ( گناهكاران ) را از ستم در عظمت خود بازدار ( چون ارتكاب گناه و عدول از حق ، خود يك نوع جوري است نسبت به عظمت خالق و اي آن كه مدت پادشاهي ( قدرت و توانايي ) او به آخر نمي رسد ،

       

      بر محمد و آل او درود فرست ، و گردنهاي ما را از عذاب و كيفرت ( دوزخ ) آزاد فرما ( رقبه و گردن به جاي همه انسان بكار رفته ) و اي آن كه گنجينه هاي رحمت ( احسان و بخشش ) او نابود نمي گردد ، بر محمد و آل او درود فرست ، و براي ما در رحمت خود بهره اي قرار ده ( و اين كه بهره از رحمت را درخواست نموده براي آن است كه از بهره مقصود به دست آيد چون بهره از رحمت حق تعالي عالم را از نعمت و عفو و بخشش او فراگيرد و اي آن كه چشمها از ديدن او باز مي مانند ( چون ديده شدن از لوازم جسم است و حق تعالي جسم نيست )

       

      بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را ( با ياد خود كردار پسنديده ) به قرب ( رحمت ) خود نزديك نما و اي آن كه در برابر منزلت او منزلتها كوچك ( ناچيز ) است ، بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را نزد ( احسان ) خود گرامي بدار و اي آن كه درونهاي اخبار نزد او هويداست ، بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را ( روز رستاخيز ) نزد خود ( به آنچه داني ) رسوا مگردان بار خدايا به بخشش خود ما را از بخشش بخشندگان بي نياز گردان ( هبه به معني بخشش بي عوض است و معني حقيقي آن جز درباره خداي تعالي يافت نمي شود ، زيرا اوست كه نياز هر نيازمندي را بدون عوض و غرضي مي بخشد ) و با صله و پيوستن ( احسان و بخشش خود ) ما را از ترس كساني كه با ما قطع كرده دوري مي گزينند نگهدار تا با بخشش تو به ديگري رونياندازيم ، و با احسان تو از ( دوري گزيدن ) ديگري نترسيم

       

      بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و به سوي ما تدبير فرما و به زيان ما كيد منما ( كيد اراده زيان رساندن به ديگري است از روي پنهاني و آن از خلق حيله و فريب است و از خداي تعالي تدبير به حق و مجازات اعمال خلق است ) و براي ( دشمنان ) ما مكر كن و با مكر مكن ( مكر خدا بلا و گرفتاري از جانب اوست به دشمنانش ) و ما را ( بر دشمنان دين ) پيروز گردان او ( آنها را ) بر ما پيروز مگردان

       

      بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را از ( خشم ) خود نگهدار ، و به ( لطف ) خود حفظ فرما ، و ( به راه راست ) به سوي خود راهنمايي كن ، و از ( رحمت ) خود دور مگردان ، زيرا هر كه را تو ( از خشم خود ) نگهداري ( از هر پيشامدي ) سالم و بي گزند مي ماند ، و هر كه را ( به صراط مستقيم ) راهنمايي فرمايي ( به حقايق پي برده و ) دانا مي شود ، و هر كه را به سوي ( رحمت ) خود نزديك گرداني غنيمت و سود ( نيكبختي هميشگي ) مي برد بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را از سختي پيشامدها و اندوههاي روزگار ، و بدي دامهاي شيطان ، و تلخي غلبه پادشاه حفظ فرما بار خدايا جز اين نيست كه بي نيازان به فضل قوه تو ( از غير تو ) بي نيازاند ،

       

      پس بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را بي نياز گردان ، و بخشندگان از زيادي عطا و بخشش تو مي بخشند ، پس بر محمد و آل او درود فرست ، و ( از خوان نعمت خود ) به ما عطا فرما ، و راه يافتگان با نور هدايت و رستگاري تو راه مي يابند ، پس بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را ( به آنچه خير ما در آن است ) راهنمايي نما بار خدايا هر كه را تو ياري كردي خواري خوار كنندگان به او زيان نرساند ، و هر كه را تو عطا فرمودي جلوگيري منع كنندگان از او نمي كاهد ، و هر كه را تو راهنمايي نمودي گمراهي گمراه كنندگان او را از راه نبرد پس بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را به قدرت و توانايي خود از ( زيان ) بندگانت دور ساز ، و به بخشش خود از ديگري بي نياز گردان ، و به راهنمايي خود به راه حق ببر

       

      بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و سلامتي دلهاي ما را در ياد عظمت و بزرگي خود ، و آسايش تنهاي ما را در سپاسگزاري نعمت خود ، و شيرين زبانهاي ما را در بيان نعمت خود قرار ده بار خدايا بر محمد و آل او درود فرست ، و ما را از دعوت كنندگان خود كه به سوي تو مي خوانند ، و از راهنمايان خود كه به راه تو راهنمايي مي نمايند ، و از نزديكان ( به رحمت ) خود كه به تو نزديكند قرار ده ، اي بخشنده ترين بخشندگان .

      صحیفه سجادیه
      منبع:tebyan.net


      نظرات شما عزیزان:

      نام :
      آدرس ایمیل:
      وب سایت/بلاگ :
      متن پیام:
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

       

       

       

      عکس شما

      آپلود عکس دلخواه:







      برچسب‌ها:
      درباره وب

      درباره وب


        به وبلاگ من خوش آمدید. در این وبلاگ با واقیعت دین اسلام اشنا میشوید.نظر یادتون نره.
        پيوندهای روزانه

        پيوندهای روزانه

        برچسب‌ها

        برچسب‌ها

        امکانات وب

        امکانات وب

        آمار وب سایت:  

        بازدید امروز : 623
        بازدید دیروز : 21
        بازدید هفته : 2270
        بازدید ماه : 5016
        بازدید کل : 152895
        تعداد مطالب : 1899
        تعداد نظرات : 72
        تعداد آنلاین : 1


        <-PollName->

        <-PollItems->



          کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبری-آموزشی بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
          قالب طراحی شده توسط: یاس98 و سئو و ترجمه شده توسط: یاس98